کد خبر: ۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
در واکنش به سخنان رئیس کمیسیون عمران
آنچه همواره مورد تاکید ریاست بنیاد بوده است مسئولیت دستگاه‌های مختلف و مسئولیت بنیاد در راستای کمک و مساعدت به خسارت دیدگان ، ساخت مجدد و منطبق با استاندارد ساختمان پلاسکو و واگذاری منطبق بر ضوابط خاص می‌باشد.»
ناطقان: بنیاد مستضعفان طی نامه ای اظهارات منتسب به ریاست این بنیاد مبنی بر عذرخواهی و قبول مسئولیت در حادثه ساختمان پلاسکو را تکذیب کرد.

متن این تکذیبیه به شرح زیر است: «روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تکذیب اظهارات منتسب به ریاست این بنیاد مبنی بر عذرخواهی و قبول مسئولیت در حادثه ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورخ 4 بهمن ماه 1395، اعلام می دارد آنچه همواره مورد تاکید ریاست بنیاد بوده است مسئولیت دستگاه‌های مختلف  و مسئولیت بنیاد در راستای کمک و مساعدت به خسارت دیدگان ، ساخت مجدد و منطبق با استاندارد ساختمان پلاسکو  و واگذاری منطبق بر ضوابط  خاص می‌باشد.»

به گزارش ناطقان؛ پیش از این رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر از عذرخواهی سعیدی کیا(رئیس بنیاد مستضعفان) در قبال حادثه ساختمان پلاسکو داده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین