کد خبر: ۶۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
حسام الدین العبار عضو شورای استان نینوا اعلام کرد: ده ها سرکرده تشکیلات داعش به همراه خانواده های خود از شهر موصل به سوریه گریخته اند.
ناطقان:  العبار روز سه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری سومریة نیوز با اشاره به کامل شدن آزادسازی بخش شرقی موصل پیش بینی کرد، عملیات آزادسازی بخش غربی شهر آسان تر و سریع تر صورت گیرد.

وی افزود: بخش غربی موصل در بردارنده 30 محله است و شمار جمعیت آن تقریبا 600 هزار نفر است و ساحل غربی از تمامی جهات در محاصره است. العبار ادامه داد: جهت غربی موصل به منطقه صحرایی الجزیره و از آنجا به سرزمین سوریه متصل است و داعشی ها با استفاده از آن در حال فرار به سمت سوریه هستند.

ستاد عملیات ' ای نینوا ما می آییم ' روز دوشنبه از یورش نیروهای نظامی به منطقه الرشیدیه آخرین پایگاه تروریست ها در بخش شرقی موصل خبر داد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین