کد خبر: ۶۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
داور دیدار سایپا و سیاه‌جامگان به دلیل اشتباه تأثیرگذار خود از قضاوت در چند هفته محروم شد.
ناطقان:در جریان دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از هفته هجدهم لیگ برتر، مسعود ابراهیم‌زاده در دقیقه 84 مرتکب خطا روی علی‌ علیپور شد و از احمد صالحی کارت زرد گرفت . این در حالی است که در تصاویر تلویزیونی این طور نشان داده شد که این بازیکن در دقیقه 35 نیز کارت زرد گرفته است. حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوریدرباره این موضوع اظهار داشت: در گزارش داور و ناظر اخطار اول برای بازیکن شماره 5 گسترش فولاد یعنی باتیستا قید شده و اخطار دوم برای بازیکن شماره 61. 
 
وی افزود: در صحنه‌ اخطار اول، ظاهرا بازیکن شماره 5 گسترش فولاد اعتراض‌ کرده و به همین دلیل داور به او کارت زرد داده است. با این وجود، در حال بررسی این موضوع بوده و نتیجه آن را  امروز اعلام خواهیم کرد. 
 
رئیس دپارتمان داوری در خصوص عملکرد حسین زرگر در بازی سایپا و سیاه‌جامگان تصریح کرد: داور باید خطای هند مهاجم سایپا را می‌گرفت و تصمیم اول خودش را اجرایی می‌کرد. تنها دیداری که اشتباه داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بوده، دیدار سایپا و سیاه‌جامگان بود. داوران در آنالیز سایر بازی‌ها اشتباهاتی داشته‌اند، اما تنها اشتباه تأثیرگذار مربوط به همین بازی بود و طبق قانون، حسین زرگر چند هفته از سوی کمیته داوران قضاوت نخواهد کرد. 
 
کامرانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که داوران در نیم فصل اول قضاوت‌های خوبی داشتند، پس از پایان نیم فصل، تماس‌هایی با شماره‌های ناشناس با داوران برقرار شده و آنها را به حاشیه برده‌اند. این مسئله باعث شده که داوران از لحاظ روحی - روانی بهم بریزند. گزارشی از این تماس‌ها به مقامات فدراسیون فوتبال داده و درخواست کرده‌ایم پیگیر این مسئله باشند

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین