کد خبر: ۶۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
وزیر امور خارجه کویت روز چهارشنبه برای انتقال پیامی از شورای همکاری خلیج فارس به ایران سفر می‌کند.
ناطقان:به نوشته روزنامه گلف نیوز؛ شیخ صباح آل خالد آل صباح وزیر امور خارجه کویت قرار است روز چهارشنبه به تهران سفر کند تا پیامی از شورای همکاری خلیج فارس را برای آغاز رایزنی های استراتژیک میان ایران و این شورا به تهران منتقل کنند.

خالد الجارالله معاون وزیر امور خارجه کویت نیز گفت که معاون نخست وزیر این کشور نیز در این سفر شیخ صباح آل خالد را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: کویت یکی از هشت کشوری است که پیشنهاد میانجگری میان ایران و عربستان سعودی را برای حل اختلاف میان این دو کشور مطرح کرده است.

این مقام کویتی همچنین گفت: پیام شورای همکاری خلیج فارس روی آغاز گفت‌وگوها میان ایران و این شورا بر مبنای اصول حسن همجواری عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها و حفظ تمامیت ارضی دیگر کشورها متمرکز خواهد بود. این‌ها اصولی بین‌المللی  هستند که ما روی آن اتفاق نظر داریم و می‌توانیم برای آغاز گفت‌وگوها از آن‌ها بهره ببریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین