کد خبر: ۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کشف ابر آغشته به تریاک در محموله سیسمونی نوزاد یکی از جالب‌ترین کشفیات ماموران گمرک بوده که در دی ماه به ثبت رسیده است.
ناطقان:قاچاقچیان مواد مخدر همواره به دنبال شیوه‌های جدید و هوشمندانه‌تری برای قاچاق موادمخدر به داخل ایران هستند که همین امر، وظیفه نهادهای نظارتی از جمله گمرک را برای مبارزه با این موضوع سنگین‌تر می‌کند.

بر این اساس ماموران گمرک نیز باید همیشه در حال به‌روزرسانی اطلاعات خود از نوین‌ترین شیوه‌های قاچاق موادمخدر و سایر کالاها به داخل کشور باشند.

در همین راستا، در دی ماه سال جاری ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در مجموع شش کیلو و ۱۴ گرم تریاک و شیره تریاک از داخل محموله‌های متفاوت کشف کردند.

یکی از جالب‌ترین کشفیات مواد مخدری این گمرک کشف ابرهای آغشته به تریاک بوده که در محموله‌ی سیسمونی نوزاد قرار گرفته بود.

همچنین جاسازی تریاک در داخل فندق و جداره کیف زنانه از دیگر ترفندهای قاچاقچیان مواد مخدر طی هفته‌های اخیر بود که با هشیاری ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) کشف شده است.

ماموران این گمرک، طی دی ماه، ۱۰ فقره تریاک و شیره تریاک کشف کردندکه تمامی مواد مکشوفه به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌ها و مرسولات پستی جاسازی شده بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین