کد خبر: ۶۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ استان کشور گفت: طی یک هفته گذشته بیش از ۴ هزار حادثه‌دیده اسکان اضطراری یافته و ۷۳ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
ناطقان:مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع وقوع سیل و آبگرفتگی در6 استان کشور اظهارداشت: طی یک هفته گذشته استان‌های هرمزگان، سیستان، کرمان، فارس،خراسان جنوبی و رضوی درگیری سیل و آبگرفتگی شده  که١٤٩ در شهر و روستا در این استان‌ها امدادرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: در میان همه شهرستان‌های متأثر، جاسک،  سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، دلگان،کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، خاش، سرباز، سیب و سوران، منوجان، قلعه گنج، کوهبنان، داراب، سربیشه، خواف و تایباد بیشتر درگیر این حادثه هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی  بیش از 8 هزار مسافر گفت: 4 هزار و 181 نفر اسکان اضطراری شده و 73 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شده است.

سلیمی با بیان اینکه تعداد زیادی پتو، موکت، چادر، چراغ والور، نایلون، کنسروجات و ست ظروف میان حادثه دیدگان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: ١٧١تیم امدادی در این زمینه مشغول فعالیت بوده و 60 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شده است. امدادرسانی در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین