کد خبر: ۶۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از زن مشهدی در فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتای استان خبر داد.
ناطقان:رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از زن مشهدی در فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتای استان خبر داد.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: خانم ميانسالي به پليس فتاي استان مراجعه و درخواست رسيدگي به شكايت خود را داشت، شاكيه در اظهارات اوليه خود به كارشناسان پليس فتا بيان كرد در سايت همسريابي براي پيدا كردن همسر ايده‌آل خود ثبت نام كرده است. 
وي ادامه داد: شاكيه اظهار داشت در اين فضا فرد شيادي كه خود را دندانپزشك معرفي و با برانگيختن احساسات وي و ابراز علاقه شديد، پس از ملاقات حضوري اتومبيل وي را به سرقت مي‌برد، خواستار رسيدگي به شكايت خود شد. 

وي افزود: كارشناسان پليس فتا به دنبال تحقيقات فني و بررسي‌هاي صورت گرفته پس از انجام يك‌سري فعاليت پليسي توانستند متهم را دريكي از شهرستان‌هاي استان شناسايي و دستگير كنند. 

سرهنگ جهانشيري ادامه داد: متهم ٢٢ ساله پس از دستگيري با ندامت از عمل مجرمانه خود اعتراف كرد، با خواندن جرايد به خيال اينكه من هم مي‌توانم دختر يا زني را در سايت همسر‌يابي و فضاي سايبري فريب داده و از وي مبالغي را تحت عنوان ازدواج بگيرم در يكي از سايت‌هاي همسريابي تحت عنوان دندانپزشك ثبت نام كردم و با توجه به اينكه دو ماه از ازدواج با همسرم مي‌گذرد و براي اينكه توانايي و مال و ثروت خويش را به وي نشان دهم با فريب شاكيه در سايت همسريابي قرار گذاشته و براي انجام كاري خودروي وي را قرض گرفته و متواري شدم.

سرهنگ جهانشيري ادامه‌ داد: تحقيقات از متهم جهت كشف ابعاد مختلف پرونده تعداد كلاهبرداري‌هاي انجام شده از سوي متهم ادامه دارد و متهم‌، به همراه پرونده براي كسب دستورات قضايي مناسب به دادسرا معرفي شده است

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین