کد خبر: ۶۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
علی منصوریان درباره حکم فیفا گفت: حکم فیفا قطعی بود. برای بارسا هم برنگشت. پنجره فیفا تا پایان ترانسفر برای ما بسته است. اگر برای ما بعد از آن پنجره باز شود، می توانیم از سهمیه آزادمان استفاده کنیم.
ناطقان:علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: جدا از ده نفره شدن پیکان، می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. پیکان روند صعودی دارد و آنها یک پیکان جدید را به فوتبال ایران معرفی کرده‌اند.

او افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. چندین بار ضربات ایستگاهی را تمرین می‌کنیم و در این میان رضایی و ابراهیمی بهترین‌ها هستند. اصلا دوست ندارم با تیمی که ده نفره است بازی کنم. از بازی کردن با تیم‌های رده پایین‌تر در جام حذفی هم به دلیل سخت کوش بودنشان علاقه ندارم بازی کنم. تیم‌های ده نفره خیلی سختکوش می‌شوند. در مجموع از عملکردمان راضی هستم و می‌شد ۴-۵ گل بزنیم. اعتقاد دارم که بازی دادن به جوانان هم زمان‌بر است و باید تاوان دهید. وقتی سه بر دو جلو بودیم می‌شد به دلیل مرطوب بودن زمین زمین نتیجه برگردد. شرایط خوبی روی سکوها امروز نبود و بابت این مسئله کمی نگران بودم. از سکوها ممنونم که آمدند و در این سرما و زیر باران یار دوازدهم ما بودند و به جوانان ما کمک کردند.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا حواشی اخیر می‌تواند به استقلال لطمه بزند، گفت: حتما اثر دارد. یک روز ما هم خودمان در سکوها بودیم و همه چیز خود را مدیون این باشگاه می‌دانم. بازیکنان بهتر از من در این فوتبال بودند ولی در استقلال و پرسپولیس نبودند و مثل من نشدند. از هوادارانمان می‌خواهم از تیم جوان ما حمایت کنند. منکر آسیب خوردن هوادارنمان در هفته گذشته نمی‌شوم. در شهریور ماه برخی از اعضای باشگاه ما از بحث محرومیت اطلاع داشتند و من از افتخاری خواستم همه افراد مقصر معرفی شوند و با آنها برخورد شود. من در دوران بازیگری این تجربه را داشتم. بهتر است مسیر حمایتی و انتقادی را داشته باشیم. اما درباره فتح الله‌زاده باید بگویم که ربطی به فضای سکوها ندارد. کسی مرا دوست داشته باشد دو برابر دوستش دارم ولی اگر کسی به من لطمه بزند، حتما جواب می‌دهم. ما باید از حق خانوادگیمان استفاده کنیم. در بخشی از قهرمانی‌های استقلال من هم بودم و من از حق خانوادگی خودم کوتاه نمی‌آیم. اینکه ایشان گفته من باید سیلی بخورم و من کارگر استقلال هستم، حتما جواب می دهم. شما یک نفر را بیاورید که من به او توهین کرده باشم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا تیمش در دفاع مشکل دارد، عنوان کرد: ما در فاز هجومی از اول فصل خوب بودیم. منکر این نمی‌شوم که ترمیم خط دفاع زحمت زیادی می‌خواست به خصوص در سمت چپمان. بهمن ماه خیلی سخت است. ما باید با السد، پرسپولیس و ذوب آهن بازی کنیم و اگر به مرحله بعدی رفته باشیم، بازهم بازی آسیایی داریم. نباید بگذاریم این خط دفاع اشتباه کند. توانسته‌ایم تا حدی مشکلات را حل کنیم. درباره برنامه داربی هم ما را صدا کردند و همه مدیران باشگاهی آنجا بودند. خودشان برنامه‌ای دادند که در آن ۲۸ بهمن داربی خواهد بود. خودم گفتم که به گونه‌ای باشد که تیم‌ها به یک اندازه استراحت کنند. من خودم گفتم حاضرم ۲۳ بهمن هم بازی کنیم. بازی با السد شاید تلفات هم برای ما داشته باشد چون بازیکنان باید برای پرچم ایران تلاش کنند. گفتم این برنامه فعلی عادلانه نیست. اگر ببریم یا خدایی نکرده ببازیم تلفات داریم. وسط آن جلسه یک دفعه دیدم که برانکو و طاهری را از بیرون صدا کردند و دیدم که ما و نمایندگان ذوب آهن و استقلال خوزستان باقی ماندیم. در کل قرار شد ۲۸ بهمن داربی باشد ولی هفته بعد تاریخ بازهم عوض شد.

منصوریان درپاسخ به این سوال که چرا تیمش در داخل خانه راحت‌تر از خارج زمین می‌بازد، گفت: ما جوان زیاد داریم. در تهران بازی برای بازیکنان ما خیلی فشار دارد. ما یک اشتباه می‌کنیم و سه بر دو می شویم. میک مقدار زمان می‌خواهیم که جوانانمان انعطاف پیدا کنند. استادیوم آزادی با جاهای دیگر متفاوت است. ما باید در این زمینه به یک بالانس برسیم. هواداران هم باید پشت بازیکنان ما باشند. امروز دقایقی هواداران یک لحظه می‌خواستند از تیم حمایت کنند و انتقاد هم بکنند و این می‌شد تمرکز ما را بهم بزند.

او درباره حکم فیفا گفت: حکم فیفا قطعی بود. برای بارسا هم برنگشت. پنجره فیفا تا پایان ترانسفر برای ما بسته است. اگر برای ما بعد از آن پنجره باز شود، می توانیم از سهمیه آزادمان استفاده کنیم. هوادار در این هفته خیلی اذیت شده است. ما باید در این مسیر محکم برویم و نمی‌توانیم به هم ریخته باشیم و به مصاف السد برویم. در این سه، چهار شب اخیر خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. بی رحمی بخشی از موفقیت در فوتبال است. شما باید همیشه بی رحمی را داشته باشید. این بی انضباطی در باشگاه ما بوده است و باید در این زمینه آنها پاسخگو باشند. ما در یک میدان رقابت هستیم. اما درباره شعار علیه افتخاری و موضوع فتح الله زاده باید بگویم آخر بازی ایستاده بودم و تمرکزم به تیمم بود و به چیز دیگری گوش نمی‌دادم. حواسم روی سید مجید حسینی بود تا بتواند برگردد. او می‌تواند ۱۰ سال عقب استقلال را بیمه کند و آخر بازی برای او ایستاده بودم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین