کد خبر: ۶۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شکایتی فردی مبنی بر کلاهبرداری یک فرد مامورنما در زاهدان، بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.
ناطقان:ابراهیم ملاشاهی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مالباخته مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات دولتی، اقدام به خرید اجناس به مبلغ 30 میلیون ریال از شاکی کرده و در قبال آن یک فقره چک مخدوش به شاکی داده است.

وی اظهار کرد: کاراگاهان پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی این متهم شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

ملاشاهی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: همه ماموران دولتی در زمان اجرای ماموریت‌های خود در صورت درخواست شهروندان ملزم به ارائه کارت شناسایی خود هستند و مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین