کد خبر: ۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
سید رضا صالحی امیری؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علاقه مند بودم که ویلایی ها را ببینم، اما هیچ قضاوتی در مورد هیچ فیلمی نمی کنم.
ناطقان:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  جمعه شب با حضور در پردیس سینمایی ملت، به تماشای فیلم ویلایی نشست.
وی در خصوص جشنواره امسال فیلم فجر گفت: جشنواره 95، جشنواره ای متفاوت است، به دو دلیل عمده؛ یکی حضور فیلم اولی ها و دیگر اینکه به نظر می رسد می توانیم سینمای امسال را، سینمای امید بنامیم، سینمایی که با جامعه زندگی می کند دردهای جامعه را بازتاب می دهد.
در ادامه، درباره فیلم سینمایی ویلایی ها گفت: این فیلم، مثل سایر فیلم ها، جذابیت خاص خود را دارا بود و من علاقه مند بودم که بیایم و ببینم و دیدم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنانش بیان داشت: قضاوت در مورد فیلم ها را باید هیات داوران که متشکل از تیمی حرفه ای و صاحب نام است، انجام دهند و من هیچ قضاوتی نسبت به هیچ فیلمی نمی کنم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین