کد خبر: ۶۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به‌دنبال درگیری مسلحانه در دلگان سیستان و بلوچستان، یک مامور ناجا به شهادت رسید.
ناطقان:سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی دلگان  از زاهدان،با تایید این خبر گفت: بامداد امروز ساعت 00:45  پرسنل نیروی انتظامی در حال گشت زنی در محور دلگان بزه زهکلوت  رودبار جنوب کرمان بودند که با اشرار مسلح با خودروی پلیس درگیر شدند و پس از آن به سمت خودروی ماموران پلیس انتظامی شلیک کردند.

وی افزود : به دنبال این درگیری مسلحانه یک سرباز وظیفه کرمانی که محل خدمت وی در استان سیستان و بلوچستان بود به نام "علی میرشکاری" از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که پس از انتقال به مرکز درمانی شبانه روزی دلگان به شهادت رسید.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران انتظامی به خودروی پژو پارس  دستور ایست دادند ،اما سرنشینان خودرو اهمیت نداده و به ماموران شلیک کردند.

فرمانده انتظامی دلگان گفت:اشرار مسلح پس از درگیری از محل درگیری متواری شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین