کد خبر: ۶۵۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
ثبت‌نام آزمون سراسری سال 96 از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و داوطلبان تا روز پنجشنبه 28 بهمن 95 برای ثبت‌نام فرصت دارند.
ناطقان:متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 96 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و دانشگاه آزاد اسلامی باید از ساعت 17 امروز برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبان قبل از ثبت‌نام باید دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنند، این دفترچه از ساعت 14 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و از آنجا قابل دریافت است. پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما باید برای پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی اقدام  و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و پرداخت مبلغ 20 هزار تومان از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام کنند.

آزمون سراسری سال 96 در روزهای ‌پنج‌شنبه 15 تیر و جمعه 16 تیر 96 برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
سلام
من امروز برای کنکور تجربی و هنر شرکت کردم ولی می خوام از شرکتم در کنکور هنر صرف نظر کنم آیا حق چنین چیزی را دارم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین