کد خبر: ۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
باشگاه استقلال از حمایت هواداران این تیم و همچنین هواداران پرسپولیس در دیدار برابر السد قطر قدردانی کرد.
ناطقان:در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: "ترديدي نيست كه شب گذشته، سه شنبه ٩٥/١١/١٩ به يك شب به يادماندني در فوتبال ايران تبديل شد؛ شبي كه استقلال حريف قدرتمند و ثروتمند خود را شكست داد و يك جشن و غرور ملي برپا شد. استقلال در مصاف با السد، فقط نماينده هواداران خود نبود بلكه نماينده همه ايران بود و فقط يك مسابقه باشگاهي را با موفقيت پشت سرنگذاشت، بلكه در يك جدال ملي به پيروزي رسيد.

باشگاه استقلال وظيفه خود مي‌داند بابت كسب اين پيروزي شيرين از حمايتهاي وزير محترم ورزش و جوانان جناب آقاي سلطاني‌فر، نهايت تشكر و قدرداني را داشته باشد. همچنين از هواداران گرامي كه سرماي هوا را به جان خريده و براي حمايت از تيم محبوب خود همه صندلي‌هاي ورزشگاه آزادي را پر كرده و تا لحظه پايان مسابقه، دست از تشويق و حمايت برنداشتند، سپاسگذار است.

بدون ترديد اين پيروزي دلچسب و شيرين كه حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال است، با خوشحالي و غرور هواداران ميليوني استقلال، رنگ و بوي خاصي به خود مي‌گيرد و ارزشي چندين برابر پيدا مي‌كند. باشگاه استقلال همچنين از حمايت و حضور پيشكسوتان و هواداران خود و پيشكسوتان، هواداران و بازيكنان پرسپوليس كه حمايت خود را براي اين ديدار ملي اعلام كردند، فدراسیون فوتبال، سازمان ليگ، يگان ويژه و نيروي انتظامي نهايت تشكر و قدرداني را دارد. اميد است با ادامه حمايتهاي هواداران ميليوني استقلال و حضور پرتعداد در بازيهاي آينده، استقلال بتواند همچنان به مسير رو به رشد خود و كسب پيروزيهاي بعدي، ادامه دهد."

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین