کد خبر: ۶۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
دو تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به دلیل هیجانات ناشی از بازی کارشان به مسئولان بیمارستانی حاضر در ورزشگاه آزادی کشیده شد.
ناطقان:داربی ۸۴ با حاشیه‌های خاصی در جریان است.

- در ابتدای نیمه اول تیم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و این مسیئله باعث شد تا محمد خرمگاه به سرعت خودش را به منصوریان برساند و نکات مد نظرش را به او بگوید.
- در همان اویل بازی و بعد از اینکه داور خطای برزای را روی مدافع پرسپولیس اعلام کرد، منصوریان به شدت به کمک داور اعتراض کرد و این مسئله باعث شد فغانی داور بازی و مرادی مسئول برگزاری بازی به سمت منصوریان بروند و او تلاش کنند تا او را آرام کنند. پیش از این اتفاق پرسپولیسی ها به شدت به فغانی بابت سرنگونی طارمی توسط رابسون معترض بودند.
- بعد از گل اول پرسپولیس و گل اول استقلال هر بار یک نارنجک دستی منفجر شد.

- یک هوادار استقلال کارش به بیمارستان کشید. او بعد از گل دوم استقلال حالش بد شد و توسط آمبولانس به بیرون از ورزشگاه منتقل شد.
- فرشید اسماعیلی در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد و در این بین منصوریان خطاب به پزشکان استقلال گفت که زودتر او را به زمین بفرستند.
- در دقیقه ۲۴ این بازی مرحوم هادی نوروزی مورد تشویق هواداران دو تیم قرار گرفت.
- بعد از تکل رابسون روی بازیکن پرسپولیس و اعلام خطا روی فغانی او به این بازیکن کارت زرد داد و این مسئله اعتراض شدید منصوریان را در پی داشت و در نهایت کمک چهارم بازی تذکر جدی ای به او داد.
- در اواخر نیمه اول حال یکی دیگر از هواداران حاضر در ورزشگاه بد شد و توسط ماموران انتظامی به یکی از آمبولانس ها منتقل شد.
- احمدرضا عابدزاده، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، فریدون اصفهانیان و علی اکبر طاهری از افراد سرشناسی بودند که در نیمه اول در ورزشگاه آزادی حاضر بودند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین