کد خبر: ۶۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
فرماندهی عملیات مشترک عراق ضمن اعلام حملات هوایی به یک نشست مهم داعش در غرب الانبار، در عین حال اخبار منتشرشده درباره زخمی شدن سرکرده داعش را تایید نشده عنوان کرد.
ناطقان: به نقل از شبکه سومریه، فرماندهی عملیات مشترک عراق از حملات هوایی به یک نشست مهم گروه داعش در شهرستان القائم در غرب الانبار خبر داده و در عین حال اعلام کرد که زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در این بمباران تا کنون تایید نشده است.

سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: دستگاه های اطلاعاتی عراق به دقت تحرکات ابوبکر البغدادی مجرم تروریست را دنبال می کنند و زخمی شدن وی در جریان هدف قرار دادن نشست مهم عناصر داعش در منطقه الزله از توابع شهرستان القائم تا کنون برای ما تایید نشده است.

وی افزود: حملات هوایی بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق انجام شده و منجر به کشته شدن شماری از تروریست های انتحاری گردید. در صورت تایید زخمی شدن البغدادی این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که یک منبع امنیتی روز یکشنبه اعلام کرده بود که ابوبکر البغدادی و تعدادی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در بمباران منطقه القائم در غرب الانبار زخمی شده اند.

شایعه زخمی شدن ابوبکر البغدادی بارها از سوی منابع رسانه ای منتشر شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین