کد خبر: ۶۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل پرحاشیه همچنان می تازد
اگرچه در بخش اول این جوابیه در اقدامی غیرحرفه ای، سخنان عضو هیات مدیره تحریف و تکذیب شده است، اما بسیار جای امیدواریست که مسئولان بانک سرمایه در کنار اشتباهاتی همچون تاخیر در شکایت از بدهکاران بانکی و پرداخت سودهای غیرقانونی، مرتکب نشر اکاذیب "نشده اند" و در این جوابیه با عدم تکذیب پرداخت سود 24/5 درصد، ارتکاب این تخلف را پذیرفته اند.
بدنبال انتشار گفتگوی روز قبل پایگاه خبری "ناطقان" با مهرداد باقری (عضو هیات مدیره بانک سرمایه) و انتقادات مطرح شده پیرامون سوءمدیریت محمدرضا خانی، مدیران این بانک طی جوابیه ای نسب به مطالب مطرح شده از سوی عضو هیات مدیره بانک مذکور واکنش نشان دادند.



در اینجا پاسخ کوتاه ناطقان به جوابیه پرابهام بانک سرمایه، جهت تنویر افکارعمومی اعلام می شود:


نکته اول:
در این جوابیه، مدیران بانک در راستای تطهیر تخلف عیانشان پیرامون پرداخت سودهای غیرقانونی(24/5درصد) به سپرده ها، اقدام به تحریف اظهارات مستند عضو منتقد هیات مدیره بانک کرده اند و اعتراض ایشان به پرداخت سودهای نامتعارف را به تذکری پیشگیرانه و ناصحانه تقلیل داده اند!

نکته دوم: اگرچه در بخش اول این جوابیه در اقدامی غیرحرفه ای، سخنان عضو هیات مدیره تحریف و تکذیب شده است، اما بسیار جای امیدواریست که مسئولان بانک سرمایه در کنار اشتباهاتی همچون تاخیر در شکایت از بدهکاران بانکی و پرداخت سودهای غیرقانونی، مرتکب نشر اکاذیب "نشده اند" و در این جوابیه با عدم تکذیب پرداخت سود 24/5 درصد، ارتکاب این تخلف را پذیرفته اند.

نکته سوم:
بسیار جای تعجب است در حالی که انتقادات گسترده ای به مدیریت پرحاشیه بانک سرمایه توسط افکار عمومی، اصحاب رسانه و حتی دادستان تهران مطرح شده، در جوابیه عجولانه مدیران این بانک، بطور غیابی از لسان همه اعضای هیات مدیره اعلام شده است؛ که آنها خواستار استمرار این شیوه مدیریت هستند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین