کد خبر: ۶۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: کیفرخواست پرونده قاتلی که 6 نفر را در اراک به قتل رسانده بود، صادر و به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است؛ امید است تا قبل از عید به نتیجه برسد.
ناطقان:فرشید محمدحسینی طاهری در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر قصاص قاتل، افزود: اعدام شدن قاتل به این سرعت صورت نمی‌گیرد و نیازمند تشکیل پرونده شخصیت و بررسی ابعاد روانی پرونده است.

وی تصریح کرد: برخی مسائل دیگر همچون انحصار وراثت افرادی که به قتل رسیده بودند باید به دست ما می‌رسید و منتظر بودیم که چه کسانی ورثه هستند و چه کسانی می‌توانند شکایت کنند.

طاهری افزود: در ادامه روند بررسی باید مشخص می‌شد که خانواده‌های مقتول چه درخواستی دارند و آیا درخواست آنها قصاص است یا دیه و ... .

دادستان اراک اظهار کرد: علاوه بر موارد مذکور باید وضعیت مجروحین حادثه نیز مشخص می‌شد و اینکه چه اتفاقی برایشان افتاده است همه باید بررسی می‌شد که اقدامات لازم در دادسرا انجام شده است و کیفرخواست مربوطه به دادگاه رفته است.

وی تصریح کرد: در این خصوص استعلامی از ریاست قوه قضائیه انجام شده و فکر می کنم با دریافت پاسخ استعلام، حکم متهم صادر می‌شود.   

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین