کد خبر: ۶۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای که با پوشش زنانه در اتوبوس‌های بی آر تی اموال مسافران را سرقت می‌کرد خبر داد.
ناطقان:به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،‌ سرهنگ حسن یاردوستی، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کیف زنی در قسمت بانوان اتوبوس‌های بی آر تی شهر اصفهان و وصول شکایاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با راه اندازی چندین گشت پنهان موفق شدند سارق را که مردی 25 ساله بود، لحظاتی پس از آخرین سرقت دستگیر کنند. این سارق با پوشش کامل زنانه در قسمت بانوان اتوبوس‌های بی آر تی اقدام به سرقت کیف و اموال مسافران می‌کرد.

رییس پلیس مرکز استان اصفهان ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت کیف و اموال بانوان مسافر اتوبوس‌های بی آر تی اعتراف کرد. در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان از مردم خواست نکات هشداری پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه مواد مشکوک با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین