کد خبر: ۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
نماینده مردم مبارکه در مجلس به وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس جمهور تذکر داد.
ناطقان: زهرا سعیدی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی نوبت بعدازظهر مجلس خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: در خصوص نظام صحیح در نظارت و توزیع عادلانه آب کشاورزی بخصوص برای حقابه داران و کشاورزان مبارکه اقدامات لازم به عمل آید.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما به عنوان رئیس شورای عالی کار هستید و با توجه به اینکه کارگران اعتراضات بسیار زیادی دارند، ان شاء الله حقوق سال آتی کارگران مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس تصریح کرد: متاسفانه در این شرایط و با توجه به بیکاری، سازمان تامین اجتماعی تعدادی از روسا و معاونان خود را که مازاد بر 30 سال سابقه دارند و باید بازنشسته شوند با همان ردیف شغلی و با همان حقوق و مزایا در شعب مختلف بکارگیری کرده بدون حق امضاء و به اسم مشاور و شغل های ستاره دار و از پول بیت المال به آنها حقوق می دهد، این همه جوان بیکار در کشور وجود دارد.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکری به رئیس جمهور گفت: تعطیلی کارخانجات و عدم همراهی بانک ها در حفظ اشتغال و ایجاد آن باید بررسی شود. بحث ستاد تسهیل و بانک های همراه مطرح می شود، این ها چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند؟ به ما معرفی کنید.
 
وی در پایان افزود: بحران شرکت پلی اکلیل از جمله مسائلی است که باید از محل هدفمندی وام کافی به این واحد تخصیص داده شود و حقوق معوقه پرداخت گردد تا این شرکت راه اندازی شود. برای این موضوع انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود عمل کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین