کد خبر: ۶۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
شهردار منطقه 19 گفت: با رفع مشکل روشنایی حاشیه بزرگراه تندگویان تردد شهروندان در این معبر با امنیت بیشتری صورت می گیرد.
ناطقان: پیمان قربانی عمده ترین دلیل ناامنی در بزرگراه تندگویان را نور کم و نبود روشنایی در حاشیه آن اعلام کرد و افزود: حل این مشکل تا حد زیادی توانسته روشنایی و امینت را در محدوده محلات حاشیه این معبر ایجاد کند.

وی افزود: به منظور تأمین روشنایی این معبر پروژکتورهایی با لامپهای کم مصرف و کیفیت تابش بالا روی پشت بام و دیوار املاک حاشیه ای اتوبان نصب شده و در این خصوص نیز شهروندان همکاری لازم برای نصب پروژکتورها داشته اند.

قربانی تصریح کرد: 200 پروژکتور کم مصرف با تاریکی هوا به صورت خودکار روشن شده و نصب آنها در کوچه های منتهی به بزرگراه فرصت سرقت و تجمع معتادان و متخلفان را گرفته است.

گفتنی است بزرگراه تندگویان یکی از بزرگراه های پرتردد و مواصلاتی جنوب شهر تهران محسوب می شود که از محلات اسنفدیاری و بستان، خانی آباد نو شمالی و جنوبی و محله بهمنیار عبور می کند و نزدیک به 70 کوچه و بیش از 300 منزل مسکونی با فواصل مختلف از اتوبان واقع شده است.  

عملیات روشن سازی این محدوده به درخواست اهالی ناحیه یک ساکن در محدوده این بزرگراه از دو ماه پیش آغاز و یک گروه فنی نیز برای رسیدگی به مشکلات و خاموشی های احتمالی این بزرگراه در نظرگرفته شده است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین