کد خبر: ۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
حمیدیان با اشاره به پرونده کانون ازدواج آسان گفت: در این پرونده 80 میلیارد ریال کلاهبرداری شده که 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و خانواده های متهمان به مالباختگان پرداخت شده است.
ناطقان:محمدعلی حمیدیان رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کانون ازدواج آسان تصریح کرد: این پرونده 5 متهم دارد که از این تعداد 2 متهم آن شاکی ندارند ولی یک متهم 727 شاکی، یک نفر 439 شاکی و یک نفر 4 شاکی دارد.

وی تصریح کرد: حکم پرونده کانون ازدواج آسان صادر شده اما هنوز دادنامه آن امضا نشده است.

حمیدیان تصریح کرد: در این پرونده 80 میلیارد ریال کلاهبرداری شده که 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و خانواده های متهمان به مالباختگان پرداخت شده است.

رئیس‌کل دادگاههای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 30 میلیارد ریال از مبلغ کلاهبرداری شده باقی مانده که از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اموال توقیفی این متهمان به صورت نقد موجود است که براساس میزان سهم مالباختگان بعد از امضا دادنامه پرداخت خواهد شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین