کد خبر: ۶۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از امضای 100 قرارداد بین شرکتهای ایرانی و خارجی خبر داد.
ناطقان: منصور معظمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان اظهار کرد: تاکنون 100 قرارداد در وزارت صنعت بین شرکتهای ایرانی و خارجی به امضارسیده که بخشی از آنها اجرایی شده است.

وی با اشاره به نهایی شدن 6 قرارداد خودرویی تا پایان سال جاری، تصریح کرد: مردم در سال 96 می توانند به صورت ملموس شاهد حضور خودروهایی باشند که از نظر کیفی شرایط بهتری دارند و تمام این قراردادها نیز به صورت مشارکتی با شرکتهای خارجی منعقد شده است.

مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به برخی محدودیت ها در واردات کالا در سال جاری، گفت: 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد رونق به واحدهای تولیدی پرداخت شد که 16 هزار واحد صنعتی از این تسهیلات برخوردار شدند.

معظمی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای سمنان برای جذب سرمایه گذاری، خاطر نشان کرد: می توانیم با سرمایه گذاران از یک تا 51 درصد مشارکت کنیم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین