کد خبر: ۶۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش در جلسه علنی امروز مجلس حضور یافت.
ناطقان: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش به همراه حجت الاسلام و المسلمین انصاری و حسینعلی امیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس حضور یافت.

همچنین جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و صالحی امیری وزیر ارشاد و جمعی از معاونان پارلمانی دستگاه‌ها در مجلس حضور یافتند.

به گفته رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس 5 ساعت زمان برای استیضاح وزیر در نظر گرفته شده که 2 ساعت آن در اختیار نمایندگان متقاضی استیضاح است و بر این اساس 6 نفر جهت دفاع از استیضاح معرفی شده‌اند. علاوه بر این 3 ساعت زمان برای وزیر و رئیس جمهور یا نماینده ایشان اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: از مجموع وقت دو ساعته نمایندگان و وقت سه ساعته وزیر، دو فرصت 15 دقیقه ای برای نمایندگان موافق اختصاص می‌یابد و وزیر هم می‌تواند حداکثر یک ساعت وقت خود را به یک یا دو نماینده از نمایندگان موافق اختصاص دهد.

قرار است در جلسه استیضاح راه و شهرسازی محمداسماعیل سعیدی، سیدمهدی مقدسی، محمدرضا صباغیان، اکبر ترکی، احمدعلیرضا بیگی و محمدحسین فرهنگی به عنوان مخالفان استیضاح وزیر سخنرانی کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین