کد خبر: ۶۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
رئیس مجلس ایران هشدار داد اگر آمریکا در لغو برجام جدی باشد، تهران می‌تواند برنامه هسته‌ای را به نقطه اول برگرداند.
ناطقان: به نقل از المیادین، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران، در مصاحبه با این شبکه گفت: لغو توافقنامه هسته‌ای، مسایل را به نقطه اول بر می‌گرداند.

وی هشدار داد اگر واشنگتن در لغو توافقنامه هسته‌ای جدی باشد، تهران می‌تواند برنامه هسته‌ای را به نقطه اول برگرداند.

رئیس مجلس ایران در ادامه گفت: ایران در مسیر ایجاد ائتلاف راهبردی با روسیه در منطقه حرکت می‌کند. نمی‌توانم این مسئله را تایید کنم که اختلافات واقعی چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر راهبردی بین ما و روسیه وجود دارد. ما در سوریه به ویژه در مسئله ضربه زدن به تروریست‌ها توافق داریم. ما همچنین درباره آینده سوریه هم توافق داریم.

لاریجانی در بخشی دیگر از اظهاراتش، از گفتگوی بدون پیش شرط با همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال و خاطرنشان کرد: شورای همکاری از ما برای گفتگو دعوت کرد و ما مخالفتی در این باره نداریم. اگر عربستان سعودی هم خواستار گفتگوی مستقیم باشد، ما آمادگی داریم.

وی در این باره افزود: ما هیچ پیش‌شرطی تعیین نمی‌کنیم و هیچ پیش‌شرطی را هم برای گفتگوها نمی‌پذیریم. به اعتقاد من، گفتگو در منطقه همواره می تواند مثبت باشد. به همین علت من از گفتگوی سیاسی بین کشورهای منطقه استقبال می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین