کد خبر: ۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه باید مطیع محض ولایت باشیم.
ناطقان: امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ، اظهارکرد: امروز صراط مستقیم در کشور ما ولایت فقیه است و هر لحظه باید شکرگزار باشیم که از این نعمت ولایت بهره مندیم.

 وی ادامه داد: بالاترین شکرگزاری نسبت به داشتن نعمت ولایت، تبعیت و اطاعت محض از ولایت است و همه باید مطیع محض ولایت باشیم.

وی گفت:همه کشورهای جهان برای دفاع و حفاظت از کشور خود ارتشی دارند که ایران هم از این قائده مستثنی نیست، اما ارتش ایران با سایر ارتش های جهان دارای سه تفاوت ماهوی است.

 حیدری تصریح کرد: اولین تفاوت ماهوی ارتش ایران با سایر کشورهای جهان در این است که ماموریت ما پاسداری از تاج و تخت هیچ امیر و سلطانی نیست، بلکه ماموریت اصلی ما پاسداری از دین خداست.

 وی خاطرنشان کرد: دومین تفاوت ماهوی ارتش ایران با سایر ارتش های جهان در رهبری و فرماندهی است؛ چراکه همه نیروهای مسلح جهان از بالاترین و عالی ترین مقام نظامی خود فرمانپذیری می‌کنند، ولی ما در ایران از ولایت فقیه دستور مستقیم می‌گیریم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تفاوت ماهوی سوم ارتش ایران با سایر ارتش های جهان در این است که ما علاوه بر داشتن مشروعیت قانونی، به واسطه اطاعت از ولایت از مشروعیت شرعی هم برخورداریم.

 حیدری تصریح کرد: امروز ما نیروهای مسلح ایران به واسطه اینکه از جانشین امام زمان(عج) فرمانپذیری می‌کنیم، در واقع سرباز خداهستیم و سرباز خدا هم همواره در معامله با خداست.

 وی تاکید کرد: تلاش ما جهاد در راه خداست و کشته شدن ما بدون شک شهادت در راه خدا محسوب می شود.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش با تقدیر از امیر کاظمی فرمانده پیشین قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: امیر کاظمی نمونه واقعی یک سرباز فداکار و مسلمان جان فداست و چهره کم نظیری در ولایتمداری هستند.

 وی همچنین امیر آریانفر فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور را درس آموخته مدرسه و مکتب ولایت خواند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین