کد خبر: ۶۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
دو جیب بر بچه محل که داخل بی.آر.تی و مترو دست به سرقت می زدند،شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان:در ادامه طرح کنترل مجرمین سابقه دار ، تیم مبارزه با جیب بری پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کرد که یکی از مجرمین سابقه دار این پایگاه بنام امید 22 ساله  که آخرین بار در دی ماه سال 94 دستگیر و روانه زندان شده ، پس از آزادی از زندان مجدا جرایم خود را از سر گرفته است. 

همزمان با آغاز اقدامات پلیسی برای شناسایی آخرین مخفیگاه امید، دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های مترو وBRT  مناطق مرکزی شهر تهران از سوی بازپرسی شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران به پایگاه سوم پلیس ارجاع شد که در تعدادی از پرونده ها ، شکات پرونده پس از مشاهده تصویر امید بلافاصله او را به عنوان یکی از افراد حاضر در محل سرقت مورد شناسایی قرار دادند. 

در ادامه رسیدگی به این پرونده و ضمن هماهنگی  با پلیس مترو ، تصویر امید  در اختیار مأموران پلیس مستقر در ایستگاه های مترو مناطق مرکزی شهر تهران قرار گرفت. در ساعت 12:30 13 دی ماه مأمورین ایستگاه مترو با شناسایی امید، وی را به همراه فرد دیگری بنام مهدی 19 ساله  دستگیر و در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند. 

متهمان ( دو بچه محل ) پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، به تشکیل گروه دو نفره سرقت به شیوه جیب بری و دهها فقره سرقت در ایستگاه های مترو و BRT اعتراف کرده و عنوان داشتند که عمده سرقت های خود را در ساعت های شلوغی به ویژه در ساعت های اولیه صبح انجام داده اند. 

جیب بری بچه محل ها در بی. آر. تی و مترو/ پلیس: متهمان را شناسایی کنید

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهمان پرونده در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره سرقت اعتراف داشتند که در ادامه رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی آنها، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر آنها از سوی بازپرسشعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شد.لذا از  شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین