کد خبر: ۶۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفتح عربستان رفته که این بازی در نیمه دوم در جریان است.
ناطقان: تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف الفتح عربستان رفته است.
 
دقیقه 24: کرنر ارسالی بازیکنان استقلال خوزستان با ضربه سر محمد طیبی همراه شد اما حاصلی نداشت.
 
دقیقه 30: ابراهیم موسی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 37: سانتر بازیکنان استقلال خوزستان با ضربه سر حسن بیت‌سعید همراه بود که ضربه آرام او پس از برخورد به زمین در دستان دروازه‌بان الفتح قرار گرقت.
 
دقیقه 42: پیمان شیرزادی در حال مشایعت توپ بود که با وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم خودی برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.


نیمه دوم
 
دقیقه 48: شوت زیبای بیت‌سعید از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان الفتح با نوک انگشتان خود از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 49: کرنر ارسالی بازیکنان استقلال خوزستان در محوطه شش‌قدم و مقابل دروازه‌خالی به پای مهدی مؤمنی خورد و در ادامه هم راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
دقیقه 50: الحمد هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


دقیقه 56: کرنر ارسالی بیت‌سعید با خروج اشتباه دروازه‌بان الفتح همراه بود اما ضربه سر عاشوری با فاصله کمی به بیرون رفت.
 
دقیقه 62: بیت‌سعید در حالی که می‌توانست به آرش افشین پاس دهد، به سمت دروازه چرخید و ضربه‌ای را با پای چپ روانه دروازه کرد که در اختیار دروازه‌بان الفتح قرار گرفت.


دقیقه 64: الفتح می‌توانست با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کند که دانیا ماهینی توپ را از روی خط برگرداند.
 
دقیقه 70: مهدی مؤمنی اولین بازیکن اخطاری استقلال بود.
 
دقیقه 72: فرشاد سالاروند هم نام خود را در فهرست اخطاری‌های این بازی ثبت کرد.
 
دقیقه 73: سید سیروس پورموسوی دو تعویض به صورت همزمان انجام داد و مهدی زبیدی و سلمان بحرانی را به ترتیب به جای آلویس نانگ و آرش افشین به زمین فرستاد.
 
دقیقه 80 (گل): کرنرهای متعدد بازیکنان استقلال خوزستان سرانجام نتیجه داد و ابوالفضل علایی موفق شد با ضربه سر دروازه الفتح را باز کند.

دقیقه 84: علی‌اصغر عاشوری برای لحظاتی دچار مصدومیت شد و بیرون رفت اما دوباره به بازی برگشت.



 
ترکیب استقلال خوزستان:
 
وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزاد، فرشاد سالاروند، مهدی مؤمنی (87-مصطفی ماهی)، علی‌اصغر عاشوری، آلویس نانگ (73-مهدی زبیدی)، آرش افشین (73-سلمان بحرانی) و حسن بیت‌سعید.
 
ترکیب الفتح عربستان:
 
علی المزیدی، ماجد هزازی، عبدالله الدوسری، علی آل بلیهی، عبدالله العمار، ریاض شراحیلی (60-اوکرا)، نوح الموسی، حمد الحمد، توفیق بوحیمد (78-حمدان)، ناتان جونیور و علی الزقعان (61-عبدالقادر الوسلاتی)

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین