کد خبر: ۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: با فعالیت های هشت ساله اخیر، سیستان و بلوچستان از امنیت قابل قبولی برخوردار شده است.
ناطقان: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری روز دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان 415 واحد مسکن مددجویان در جنوب شرق کشور از طریق ویدئو کنفرانس در زابل اظهار داشت: گستردگی محرومیت ها در استان سیستان و بلوچستان قبل از انقلاب و بعد از آن بسیار است که باید سال ها کار شود تا اثر آن برای تمام مردم قابل لمس باشد.

وی تصریح کرد: ناامنی های گسترده قبل و بعد از انقلاب مانع توسعه و پیشرفت سیستان وبلوچستان شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: با فعالیت های هشت ساله اخیر، سیستان و بلوچستان از امنیت قابل قبولی برخوردار شده است.

وی افزود: اقدامات محرومیت زدایی برای مردم سیستان و بلوچستان آغاز شده که باید سال ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از ظرفیت های خوبی در زمینه آب، هوا و خاک برخوردار است که باید برنامه ریزی راهبردی برای استفاده از این ظرفیت ها با هدف خروج از وضعیت کنونی انجام شود.

سردار سرلشکر جعفری با اشاره به آغاز نهضت احیای زمین های کشاورزی در سیستان و بلوچستان گفت: امروز احیای سه هزار هکتار از زمین های منطقه چاه نیمه سیستان آغاز شده که باید در خیلی از مناطق دیگر این استان گسترش یابد.

وی تاکید کرد: احیای زمین های کشاورزی باید در یک فرآیند کامل کاشت، برداشت و عرضه مناسب قرار گیرد و از روش های نادرست و غیر اصولی گذشته پرهیز شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: مجموعه اقدامات محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه ساخت و بهره برداری از 415 خانه محروم، حرکت بسیار بزرگی است که باید سال ها ادامه یابد تا شاهد نتایج گسترده و برچیده شدن محرومیت ها در استان باشیم.

وی بیان کرد: این اقدامات بدنبال مطالبه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ماموریت عمرانی از سال 86 آغاز شده و امروز نتایج آن را مشاهده می کنیم.

سرلشکر جعفری افزود: دولت اراده می کرد و سپاه و بسیج را پای کار می آورد و بودجه قابل توجهی می گذاشت بسیاری از طرح ها سرعت خوبی به خود می گرفت که امیدواریم دولت ها توجه کنند.

فرمانده کل سپاه روز دوشنبه با حضور در منطقه سیستان پس از ادای احترام بر مزار شهید میرحسینی، کلنگ عملیات احیای 33 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شمال سیستان و بلوچستان را به زمین زد و 415 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در جنوب شرق کشور را به صورت ویدئو کنفرانس در محدوده پنج قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور افتتاح کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین