کد خبر: ۶۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
در حالی که زمان زیادی تا نوروز 1396 باقی مانده همچنان پخش برنامه های "دورهمی"، "خندوانه" و "شب کوک" در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ناطقان: امیر عباس اشرف، مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: در خصوص برنامه های "دورهمی" و "خندوانه" هنوز قطعیت در پخش برای نوروز وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به برنامه موسیقی محور "نسیم آوا" تصریح کرد: برنامه "نسیم آوا" به صورت تامینی روی آنتن شبکه نیم می رود و نمایش آن در جدول پخش قرار گرفته است.

اشرف تصریح کرد: پخش این برنامه به منزله در نظر گرفتن جایگزین برای برنامه موسیقایی "شب کوک" نیست.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون جلسه های مختلفی درباره برنامه "شب کوک” در شبکه نسیم در حال برگزاری است که اگر نتیجه ای حاصل شود، همراه با جزئیات اعلام می شود.

گفتنی است، "شب کوک" یک برنامه موسیقی محور بود که اصل خود را بر روند مسابقه قرار داده است.

جوانان علاقمند به خوانندگی با حضور در این برنامه و شرکت کردن در بخش های مختلف آن، امتیاز کسب می کردند و به ترتیب، هر فردی که در مرحله مورد نظر امتیاز بیشتری به دست می آورد به مرحله بالاتر راه پیدا می کرد.

این روند در سری قبل برنامه "شب کوک" ادامه داشت تا اینکه در مرحله پایانی سه نفر به عنوان افراد برگزیده اول تا سوم معرفی شدند.

پس از پایان فصل قبلی برنامه "شب کوک” صحبت هایی مبنی بر تولد سری جدید این برنامه صورت گرفت و این صحبت ها در حالی مطرح شد که با توجه به روند مسابقه ای بودن "شب کوک"، جوانان بسیاری مخاطب این برنامه شده بودند.
منبع: میزان
برچسب ها: شب کوک ، نسیم ، خندوانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین