کد خبر: ۶۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
همزمان با «روز رئیس جمهور» هزاران نفر از مردم در سراسر آمریکا در تظاهرات «ترامپ رئیس جمهور من نیست» شرکت کردند.
ناطقان: سازمان دهندگان این تظاهرات اعلام  کردند که گروه زیادی از کارگران دولتی و دانشجویان و دانش‌آموزان و کارکنان مدارس نیز در این تظاهرات شرکت کردند.


تظاهرات گسترده مردم آمریکا علیه ترامپ/شعار «ترامپ رئیس جمهور من نیست» در خیابان‎های آمریکا سرداده شد


تظاهرات کنندگان در شهرهای مختلف آمریکا با حمل کردن پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی مانند «دروغگو را استیضاح کنید»، «منع ورود نه، دیوار نه» و به خصوص «ترامپ رئیس جمهور من نیست»، نوشته شده بود به ترامپ و سیاست‌های وی اعتراض کردند.

در شیکاگو نیز جمع زیادی از تظاهرات کنندگان در مقابل برج ترامپ تجمع کرده و شعارهایی علیه ترامپ سر دادند.


تظاهرات گسترده مردم آمریکا علیه ترامپ/شعار «ترامپ رئیس جمهور من نیست» در خیابان‎های آمریکا سرداده شد


روز شنبه نیز تظاهرات گسترده‌ای در 25 ایالت آمریکا علیه ترامپ و سیاست ضد مهاجرت وی برپا شد و تعداد زیادی از مردم آمریکا در این تظاهرات شرکت کردند.

تعداد زیادی از مردم آمریکا روز پنجشنبه گذشته نیز در تظاهراتی با نام «یک روز بدن مهاجر» شرکت کردند.

تظاهرات گسترده مردم آمریکا علیه ترامپ/شعار «ترامپ رئیس جمهور من نیست» در خیابان‎های آمریکا سرداده شد


در این تظاهرات که با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی نیز مواجه شد از افرادی که در خارج از آمریکا متولد شده‌اند خواسته شده بود تا روز پنجشنبه در محل کار خود حاضر نشوند و گزارش شده که بیش از 100 کارگر در سراسر آمریکا به دلیل شرکت در این تظاهرات اخراج شده‌اند.

یکی از سیاست‌های ترامپ که بیشترین اعتراض و واکنش را در داخل و خارج از آمریکا در پی داشته سیاست ضد مهاجرت ترامپ است، دونالد ترامپ 27 ژانویه دستور اجرایی مربوط به منع ورود مهاجران از 7 کشور و نیز پناهجویان از سراسر جهان به آمریکا را امضا کرد که این اقدام با واکنش‌های تندی در داخل و خارج از آمریکا مواجه شده و فعالان حقوق بشری و نیز بسیاری از شهروندان آمریکا این اقدام ترامپ را محکوم کرده‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین