کد خبر: ۶۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند تا پایان وقت امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.
ناطقان:داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1396 و بیست و دومین دوره المپی+اد علمی - دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از اول تا هفتم دی‌ماه) برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام‌ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مهلت ویرایش اطلاعات تا پایان امروز سه شنبه سوم اسفندماه است و داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه برای مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که این افراد نیز تا پایان امروز می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین