کد خبر: ۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی طی حکمی غلامحسین شاه علی را بعنوان رئیس تالار وحدت منصوب کرد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، در حکم شاه علی آمده است :
 
جناب آقای غلامحسین شاه علی
 
با تقدیر فراوان از جنابعالی به پاس زحمات ارزشمند در مدیریت مجموعه فرهنگی و هنری آزادی ، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان رئیس تالار وحدت منصوب می نمایم. برنامه ریزی مناسب برای مرمت و نگهداری مجموعه ، ارتقای توانمندیهای نیروی انسانی ، توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی با رویکرداقتصاد هنر در فعالیت ها ، تکریم ارباب رجوع و تعامل سازنده با سازمانها و مؤسسات مرتبط و جلب مشارکتهای مردمی و مؤسسات از اولویت های مجموعه فوق می باشد که انتظار است با مشارکت همکاران عزیز شاهد ارتقای شاخصهای ارائه خدمات به اصحاب با فضیلت فرهنگ وهنر باشیم.
 
موفقیت شما را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
 
شاه علی دارای مدرک کارشناسی سینما – گرایش کارگردانی و دارای مدرک درجه 2 هنری در زمینه تأتر می باشد و  از جمله سوابق وی می توان به مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درود ،  مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان لرستان ، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج ، مشاور مدیر کل ارشاد استان تهران ، مدیر مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و ....... اشاره کرد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین