کد خبر: ۶۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
فیلم سینمایی «لا لا لند» در اولین هفته از اکران خود در سینماهای چین به جایگاه دوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه دست یافت.
ناطقان: فیلم سینمایی «لا لا لند» که  اولین هفته از اکران خود در چین را پشت سر گذاشت با ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار فروش در جایگاه دوم جدول پرفروش‌ترین‌های سینمای چین قرار گرفت.

این در حالی است که فیلم اکشن «تریپل اکس: بازگشت ژاندر کیج» در صدر این جدول ایستاده است.

«تریپل اکس: بازگشت ژاندر کیج» به کارگردانی «دی جی کاروسو» و نویسندگی «اسکات فرایزر» ساخته شده است که بازیگران صاحب نامی چون «وین دیزل»، «دانی ین»،«دیپیکا پادوکونه» و «ساموئل ال. جکسون» در آن بازی کرده‌اند.

این فیلم سومین قسمت در مجموعه فیلم‌های تریپل اکس و دنباله فیلم‌های تریپل اکس (۲۰۰۲) و تریپل اکس: دولت متحد (۲۰۰۵۵) است که طی ۱۰ روز توانسته ۱۳۳ میلیون و ۶۲۰ هزار دلار فروش کند.

فیلم کمدی «یوگا گونگ فو» با بازی «جکی چان» که به نویسندگی و کارگردانی «استنلی تانگ» ساخته شده است، با ۲۴۳ میلیون و ۶۲۰ هزار دلار فروش طی ۲۳ روز و ۱۶ میلیون و ۹۶۰ هزار دلار فروش طی هفته گذشته پس از فیلم سینمایی «لا لا لند» در جایگاه سوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای چین قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «لا لا لند» امسال در ۱۴ بخش از بخش‌های جوایز اسکار نامرد شد و بدین ترتیب عنوان پرنامزدترین فیلم تاریخ سینما را به خود اختصاص داد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین