کد خبر: ۶۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
‌جانشين فرمانده انتظامی لرستان از دستگيری اعضای باند متخلف و کشف 8 ميليارد و 600 ميليون ريال كلاهبرداری در شهرستان خرم‎آباد خبر داد.
ناطقان: سرهنگ  علی احمدی‎تبار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شكايت يک خواروبار فروشی و اعلام اينکه فردی با ارسال پيامک، به وی پيشنهاد خريد مقاديری اجناس می‎کند و با روش‎های متقلبانه با مغازه‎دار به توافق می‎رسد و خريدار متقاعد شده و از طريق خودپرداز مقادير زيادی وجه نقد به حساب فروشنده انتقال می‎دهد.

وی افزود: موضوع بصورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

احمدی‎تبار ادامه داد: ماموران با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی فرد کلاهبردار را در يکی از استان‌های کشور شناسايی و دستگير کردند.

جانشين انتظامی لرستان تصريح کرد: کلاهبردار در بازجويی به عمل آمده به جرم خود با همدستی چهار متهم ديگر اعتراف و در عملياتی ديگر همدستان وی نيز دستگير شدند.

وی خاطر نشان کرد: از اعضای باند متخلف ده‎ها فقره کلاهبرداری به ارزش 8 ميليارد و 600 ميليون ريال کشف شد.

احمدی‎تبار گفت: با شناسايی مالباختگان، كلاهبرداران با قرار صادره روانه زندان شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین