کد خبر: ۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
نیروهای عراقی در جریان عملیات آزاد سازی غرب موصل با استفاده از تاکتیک های نظامی موثر داعشی ها را غافلگیر و مجبور به فرار کرده اند.
ناطقان: به نقل از شبکه السومریه، رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق اعلام کرد: واحدهای توپخانه پلیس عراق مواضع داعش را در فرودگاه موصل هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای پلیس از تاکتیک های نظامی استفاده می کنند که داعش را غافلگیر کرده است و آنها را مجبور به فرار از اطراف فرودگاه موصل کرده است. نیروهای پلیس در غرب موصل حماسه های بی نظیری را خلق کرده اند.

یک منبع در استان نینوا اعلام کرد: دستگاههای بی سیم داعش در بیشتر مناطق غرب موصل از ساعت 10 امروز صبح تا این لحظه قطع شده است. قطع این ارتباطات احتمالا به سبب انفجارهای شدید در فرودگاه موصل که یکی از مراکز ارتباطات داعش در آن قرار دارد، باشد.

در همین حال برخی منابع امنیتی عراقی گزارش دادند که داعش مرکز نظامی الغزلانی در نزدیکی فرودگاه موصل را به طور کامل تخریب کرده است.

این منابع از همکاری ساکنان موصل با نیروهای امنیتی عراق خبر دادند و بیان کردند: نیروی هوایی عراق مواضع داعش را به دقت بمباران می کند.

از سوی دیگر منابع وابسته به نیروهای مردمی عراق از دفع یورش داعش به عین الحصان در غرب تلعفر خبر دادند و اعلام کردند: در جریان دفع یورش تکفیری ها ۹ داعشی به هلاکت رسیدند و دو خودرو بمبگذاری شده منهدم شد.

یک منبع محلی در استان نینوا به اوضاع آشفته داعشی ها در غرب موصل اشاره کردند و از برقراری مقررات منع آمد و شد در سه محله در این منطقه از سوی تکفیری ها خبر داد.

این منبع بیان کرد: داعش نیروهای ویژه خود را به خطوط مقدم اعزام کرده است. فشار قوی نیروهای امینتی و حشد شعبی سبب درهم شکستن استحکامات داعشی ها شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین