کد خبر: ۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
الهام پاوه نژاد یک نمایشنامه‌ی فرانسوی را در کافه‌تریا تئاترشهر اجرا می‌کند.
ناطقان:این بازیگر که قرار است نمایش خود را کارگردانی هم کند،  بیان کرد: «پولشِری» یک نمایشنامه‌ی فرانسوی از "آلن وِتز" است که توسط اصغر نوروزی ترجمه شده و آشنایی من با این اثر به چند سال قبل برمی‌گردد. آن زمان موقعیتی برای اجرا فراهم نشد، اما با پیگیری‌هایی که انجام دادم، فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ این نمایش را در کافه‌تریا تئاترشهر اجرا خواهم کرد.

پاوه‌نژاد افزود: «پولشِری» نام یک زن کافه‌دار است که به تنهایی کافه‌ای را اداره می‌کند و در نمایش واگویه‌ها و درددل‌های او را نسبت به زندگی‌اش از گذشته تا به امروز می‌بینیم.

او با اشاره به این که نمایش به صورت مونولوگ و با بازی خودش اجرا می‌شود، گفت: مهم‌ترین تمِ این نمایش از دست ندادن موقعیت‌ها در زندگی در زمان حال و واگذار نکردن امور به آینده است.

به گفته این بازیگر و کارگردان، دیگر عوامل اجرایی نمایش عبارتند از: گلناز گلشن (طراح لباس)، علی بوستان (طراح موسیقی، صوت و گرافیک)، فرشاد هاشمی (مدیر تولید)، آریان رضایی (روابط عمومی تبلیغات)، شیوا اردویی و سروناز نانکلی (گروه کارگردانی) و سارا اسکندری (طراح گریم).

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین