کد خبر: ۶۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: تا پایان سال یک فروند هواپیما جدید وارد ناوگان هوایی کشور می شود وفروش بلیت چارتری تنها در قالب تور امکان‌پذیر است.
ناطقان: مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت ها با بیان اینکه  آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بحث افزایش قیمت را در پی ندارد، افزود: شرکت‌های هواپیمایی با توجه به قیمت تمام شده بلیت‌های خود را روانه  بازار می کنند و تمامی نرخ ها نیز در سایت شرکت های هواپیمایی درج شده است.
 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به اینکه مسافران نیز باید براساس اطلاع قبلی و از دفاتر دارای مجوز بند الف بلیت خود را تهیه کنند افزود: البته با توجه به نزدیک شدن به پیک مسافرت های سال و عید نوروز، قیمت ها تغییرمی کند و ممکن است با افزایش نرخ نیز روبرو شود اما به طور قطع این تغییرات در تمامی سایت ها مندرج است.
 
سامانی در مورد وضعیت بلیت های چارتری نیز گفت: فروش بلیت چارتری تنها در قالب تور امکان‌پذیر است و یکی از روش های توزیع بلیت چارتری از همین طریق امکان پذیر است.
 
وی یادآور شد: برخی از مقاصد درکشور به لحاظ ماهیت نیازمند آن است که از طریق تور انجام شود  به همین منظور دفاتر خدمات مسافرتی دارای بند ب نمی توانند بلیت انفرادی بفروشند و به طور قطع باید از طریق تور ودر قالب پکیج بلیت های هواپیمایی  عرضه کنند.
 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی  با اشاره به ورود ناوگان جدید هوایی در ایرلاین‌ها گفت: یک فروند هواپیما جدید  ایرباس 330 وارد ناوگان هوایی جدید شده است و با پیگیری شرکت های هواپیمایی دو فروند هواپیمای جدید ایرباس نیز تا پایان سال وارد ناوگان هوایی کشور می شود.
 
سامانی با اشاره به اینکه مذاکراتی در خصوص ورود دو ناوگان هواپیمایی جدید  ATR انجام شده است ، افزود: این مذاکرات هنوز قطعی نشده و تا پایان سال  به نتیجه نمی رسد و هواپیماهای جدید ایرباس 330 برای مدتی در پروازهای داخلی استفاده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین