کد خبر: ۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انجام سه بازی پرفشار در مرحله قبل و جابه‌جایی‌های طولانی را دلیل آماده نبودن تیمش دانست.
ناطقان: عباس برقی در جمع خبرنگاران درباره باخت ۳ بر صفر برابر پیکان تهران اظهار کرد: در این بازی ما کامل آماده نبودیم و در واقع زمانی برای ریکاوری نداشتیم. ما بازی‌های سنگینی را برابر کاله آمل انجام دادیم و بعد از این بازی نیز سریعا به تهران آمدیم که این مسائل کمی بازیکنان را خسته کرد. دیروز نیز زمان تمرین ما ۸ شب بود و امروز ساعت ۳ بازی داشتیم. همین عوامل باعث شد نتوانیم بهتر کار کنیم و بازی را باختیم.

وی افزود: مجتبی میرزاجانپور، آرش کشاورزی و عبدالرضا علیزاده همچنان با مصدومیت روبه‌رو هستند و نمی‌توانند با توان کامل در بازی‌ها حاضر شوند.

برقی در پایان گفت: تیم‌های پیکان و بانک سرمایه کاملا متمایز با تیم‌های دیگر بسته شده‌اند. هرچند ما در بازی برگشت فقط به پیروزی می‌اندیشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین