کد خبر: ۶۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه و ظرفیت اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات خبر دادو گفت حدود ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار بازنشسته در کل کشور وجود دارد.
ناطقان:عباس رشیدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری  اظهار داشت: حدود ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار بازنشسته در کل کشور وجود دارد که بر اساس آن در صندوق بازنشستگی کشوری در جهت کاهش عوامل موثر در پریشانی‌های اجتماعی پروژه و برنامه هایی تدوین شده است که از جمله آن‌ها اعزام بازنشستگان به سفر‌های زیارتی و سیاحتی است که در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: سال ۹۴ سهمیه ۹۵ هزار نفری اعزام بازنشسته‌ها به سفرهای داخل کشور از جمله آب درمانی محلات و عتبات عالیات در صندوق بازنشستگی در نظر گرفته شده است که این رقم در سال ۹۵ به یکصد و ۵۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در گذشته سهم هر بازنشسته برای داشتن همراه در سفر ۲ نفر بود که به ۳ نفر افزایش پیدا کرده و همچنین کمک هزینه سفر از ۲۵۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

رشیدی گفت: همچنین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای بازنشستگان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است که این سفر‌ها در قالب طرح (در خانه نمانیم) برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین