کد خبر: ۶۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
هادی رضوی، سرمایه گذار و شریک ۶۰ درصدی برند «شهرزاد» در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شد.
ناطقان:به گزارش سلام سینما امروز سایت انصاف نیوز در خبری از بازداشت یکی از عوامل سریال شهرزاد و پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان نوشت. در متن این خبر آمده بود:

«ه.ر» در ارتباط با پرونده ی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شد.

وی یکی از حامیان برنامه های فرهنگی بخشی از جریان سیاسی اصولگرا و از جمله در ارتباط با جشنواره فیلم مدافعان حرم است.

ه.ر همچنین یکی از کسانی است که نام او با سریال «شهرزاد» گره خورده است. هر چند به نظر نمی رسد که بازداشت او به سریال شهرزاد مرتبط باشد اما می تواند بر حواشی سری دوم این سریال نیز بیافزاید.

تهیه کننده ی این سریال از چند ماه پیش در بازداشت است. اتهامات او نیز در ارتباط با پرونده ی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان شده است. بازداشت او حواشی زیادی را در جریان شروع به ساخت سری دوم این سریال به دنبال داشت.
سینما در خبری اعلام کرد که ه.ز یا همان هادی رضوی از روز گذشته دستگیر شده است

سیدمحمدهادی رضوی ، سرمایه گذار و شریک ۶۰ درصدی برند «شهرزاد» که داماد محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس دولت یازدهم است و  رئیس شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم بوده است

منبع:سلام سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین