کد خبر: ۶۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
دکتر روحانی در اهواز:
رئیس جمهور با بیان اینکه ما هیچگاه خوزستان را فراموش نکرده‌ایم گفت: تلا‌ش‌های جدی برای حل مشکلات این استان در حال انجام است.
ناطقان: حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه با ابراز خرسندی از سفر دوباره خود به استان خوزستان اظهار کرد: در پی به وجود آمدن بحران‌های اخیر و قطع برق و آب در این استان دستورات لازم برای تشکیل جلسه بحران داده شد.

وی با اشاره به اعلام گزارش وقایع این استان توسط معاون اول خود افزود: در تعیین تکلیف وقایع حضور و سفر به خوزستان یک امر ضروری دانسته شده و امروز به منظور بررسی مسأله و مشکل ریزگردها به این استان آمده‌ایم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دیگر در اهواز شاهد قطع آب نخواهیم بود تصریح کرد: تلاش‌ها برای رفع مشکل برق در این استان ادامه دارد و تا حاصل شدن نتیجه اقدامات ادامه خواهد داشت.

روحانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مساعد صورت گرفته برای حل مسأله ریزگردها خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات اولیه برای رفع مشکلات گرد و خاک خوزستان انجام گرفت و در کنار آن برای حل مسأله منطقه‌ای در سطح بین‌المللی در حال رایزنی هستیم.

وی در پایان گفت: هیچ وقت مشکلات استان خوزستان را فراموش نکرده‌ایم و از همه کسانی که برای حل این بحران تلاش و اقدام کرده‌اند تشکر می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین