کد خبر: ۶۷۹۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
انتشار تصویر دومین جشن تولد محمدرضا خانی
در کنار مراسمی که طی هفته جاری با حضور محمدرضاخانی و مدیران ارشد و کارمندان این بانک در ساختمان مرکزی برگزار شد، و تصویر جدیدی که از جشن تولد مدیرعامل بانک سرمایه در یکی از شعب بدست خبرنگار ناطقان رسیده، هنوز معلوم نیست مجموعا چند جشن تولد غافلگیرانه(!) برای محمدرضا خانی در شعب و ادارات مختلف بانک برگزار شده است!؟
بدنبال گزارش روز گذشته پایگاه خبری "ناطقان" پیرامون برگزاری جشن تولد مدیرعامل بانک سرمایه، دفتر این مدیر بانکی طی جوابیه ای به این خبر واکنش داد.



پاسخ ناطقان به دومین جوابیه مدیرعامل بانک سرمایه طی 10روز اخیر

در حالی که هنوز حواشی جشن تولد ستادی مدیرعامل بانک سرمایه در ساختمان مرکزی این بانک فروکش نکرده، تصویر جدیدی از جشن تولدهای سریالی این مدیر پرحاشیه بدست خبرنگار ناطقان رسید که می تواند به ابهامات جشن تولد اول بی افزاید.


تصویر "دومین" جشن تولد مدیرعامل بانک سرمایه در یکی از شعب

در جوابیه ارسالی از سوی جناب مدیرعامل، این جشن مفصل با تعداد میهمانان پرشمار بعنوان مراسمی خودجوش(!) اعلام شده است، که با فرض این توجیه غیرقابل پذیرش، انتظار میرفت مدیرعامل بانک بحای فوت کردن شمع تولد(!)، برش کیک(!) و دریافت هدیه از زیردستانش، اعلام می کرد در شرایطی که وضعیت بانک سرمایه از حیث منابع در شرایط خطرناکی قراردارد و حجم معوقات سر به فلک کشیده است، باید انرژی و پتانسیل مدیران و کارمندان صرف حل مشکلات بانک گردد و نه مراسم جشنی که قلب جامعه فرهنگیان را بعنوان سهامداران اصلی این بانک به درد می آورد.

گفتنی است در کنار مراسمی که طی هفته جاری با حضور محمدرضاخانی و مدیران ارشد و کارمندان این بانک در ساختمان مرکزی برگزار شد، و تصویر جدیدی که از جشن تولد مدیرعامل بانک سرمایه در یکی از شعب بدست خبرنگار ناطقان رسیده، هنوز معلوم نیست مجموعا چند جشن تولد غافلگیرانه(!) برای محمدرضا خانی در شعب و ادارات مختلف بانک برگزار شده است!؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
4
چشمت بتركه مدير عامل ناطقان
ما همه پرسنل بانك سرمايه زير سايه خدا و مدير عامل محبوب مان بانك خوب و بزرگ سرمايه رو به أوج ميرسونيم

زنده باد دكتر محمدرضا خاني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
2
0
همکاران بانک سرمایه چرا سوال نمی کنید این پولها از محل کدام سوداست ؟ اخه اقای خانی که هیچ گونه سابقه مدیریتی نداشته و اساسا اطلاعات بانک ندارد چگونه می تواند مدیری حرفه ای باشد. چرا احساسی برخورد می کنید همه می دانیم که اقای خ..... فردی نا لایق و متظاهر است و با ان لبخندهاای ملیح بانک را در این چند ماه به ویرانه مبدل کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
4
واقعا متاسفم براي مردم وجامعه خودم كه درچنين شرايطي تمام فكر وذكرشان اين مسئله است وما كارمندان بانك سرمايه همه باهم دست دردست هم ودركنار جناب اقاي دكتر خاني سربلندواستوار به راه خودمون ادامه ميدهيم
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
2
1
واقعا چقد رو و جسارت میخواد
تو شرایطی که ملت زیرفشارن و حضرت اقا در تمام سخنرانی ها توصیه به کار و تلاش مضاعف دارن
یه مدیر با ۱۲۰کیلو وزن، وسط یه بانک با اون همه مشکل بیاد برای جشن تولدش کیک فوت کنه!
وقاحت هم حدی داره
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
2
تا بترکه چشم حسودان و دشمنان بانک سرمایه...
هرچی باشن ایشان از مدیرعاملان سابق خیلی خیلی بهتر هستن
مگه مدیر عاملان قبلی چیکار کردن
چه گلی به سر سهامداران زدن!؟
چرا چندتا جشن تولد بابت تشکر از زحمات مدیرعامل محبوب را انقدر بزرگ و بد جلوه می دهید!!!؟؟؟
فرهنگی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
1
جای تامل دارد میسپاریم به خداوند متعال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین