کد خبر: ۶۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲
زنگنه:
وزیر نفت با اشاره به مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی گفت: کمتر از 2 هزار میلیارد تومان از بدهی زنجانی به وزارت نفت پرداخت شده است.
ناطقان: بیژن نامدار زنگنه در تشریح آخرین وضعیت پرداختی مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی، گفت:هیچ رقم جدیدی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت نشده و رقم پرداختی تاکنون کمتر از 2 هزار میلیارد تومان است.

** قانونی کردن خرید 25 میلیارد دلار فرآورده نفتی
وزیر نفت با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل ازسازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارتخانه‌های ذی‌ربط و دیوان محاسبات کشور برای بررسی اسناد نفتی طی سال های 87 تا 91 یادآورشد: 25 میلیارد دلار طی سال های یاد شده فرآورده خریداری و به کشور وارد شده است و پس از بررسی های دیوان محاسبات، باید گزارشی در این خصوص به مجلس ارائه دهد.

** وزارت نفت با تعطیلی پالایشگاه کرمانشاه مخالف است
وی با اشاره به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه تاکید کرد: بنده در خصوص واگذاری پالایشگاه کرمانشاه نامه ای به مسئولان مربوطه می نویسم، چرا که با این نوع واگذاری و سیستم برخورد مخالف هستم.
وزیر نفت، تصریح کرد: بنده مخالف واگذاری نیستم، اما این نوع رفتار منجر به تعطیلی پالایشگاه می شود و وزارت نفت با تعطیلی پالایشگاه مخالف است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین