کد خبر: ۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسئول طرح رفع مشکل آب خوزستان، گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده مشکلات آب استان خوزستان به‌طور کامل برطرف شده است.
ناطقان: شاهین پاکرو با اشاره به قطع آب استان خوزستان در ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار کرد: با بسیج شدن همکاران توانستیم تجهیزات اصلی آب در حوزه تامین و تولید را مجهز به برق اضطراری کنیم.

وی با بیان این‌که با نصب مولدهای برق جدید در تصفیه‌خانه‌های آب اهواز احتمال قطع آب شرب در زمان قطع برق شبکه سراسری به صفر می‌رسد، تصریح کرد: با نصب ژنراتور و تدابیر لحاظ شده در این زمینه پیش‌بینی می‌شود که اگر مجددا برق این استان قطع شود مشکلی در حوزه آب ایجاد نخواهد شد.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به حضور رییس جمهور در این استان و بازدید از تاسیسات آبی،عنوان کرد:تمام تدایر لازم برای فراهم کردن آب سالم استان خوزستان اندیبشیده شده است و انتظار می‌رود که در این مورد دیگر با مشکلی خاصی روبرو نشویم.

در این ارتباط وزیر نیرو نیز گفت: قطعی آب در زمان وقوع رخدادهای خوزستان تنها به شهر اهواز و یکی دو شهرک چسبیده به آن محدود می‌شد که خوشبختانه با ارسال بیش از ۲۰ ژنراتور دیزلی از سایر نقاط کشور، این مساله مرتفع شده است.
به‌گفته وی علاوه بر استقرار دیزل ژنراتورها در محل تصفیه خانه‌های آب شهر اهواز، برنامه این است چندین دستگاه مولد برق گازسوز که با گاز طبیعی کار می‌کنند نیز در این مراکز نصب شود که با نصب این دستگاه‌ها می‌توان گفت که امکان قطعی آب اهواز به‌دلیل قطعی برق سراسری استان، به صفر می‌رسد چرا که بلافاصله دیزل ژانراتورها یا مولدها اقدام به پمپاژ آب می‌کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین