کد خبر: ۶۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
رئیس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس گیلان از كشف 17 هزار و 774 عدد قرص غیرمجاز خارجی در رشت خبرداد.
ناطقان:سرهنگ "علی یوسفی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس گیلان درپی دریافت گزارش مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در رشت، بررسی موضوع در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینكه ماموران با اقدامات پلیسی مرد 47 ساله اهل و ساكن رشت كه این داروهای غیرمجاز را توزیع می كرد را شناسایی كردند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در یك عملیات غافلگیرانه و هنگام تخلیه یكی از محموله های دارو این قاچاقچی سر رسیده و این متهم را دستگیر كردند.

براساس اعلام پلیس گیلان،این مقام انتظامی با اشاره به اینكه در بازرسی از انبار متهم مذكور 17 هزار و 774 عدد دارو غیرمجاز خارجی كشف و ضبط شد، اضافه كرد: متهم پس از دستگیری با تشكیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین