کد خبر: ۶۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
رمان «تراژدى اسبى که ایستاد» به قلم روح الله سهرابی که این روزها سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی او در حال پخش از شبکه دو سیماست منتشر و روانه بازار شد.
ناطقان:این رمان که از آن به عنوان یکى از متفاوت ترین رمان هاى سال هاى اخیر و مهمترین اثر ادبی مولف یاد مى شود، جدیدترین کتاب سهرابی پس از کتاب‌هاى وجدان روشنفکر یا تعصب وجدان، تگرگ در کویر، سوگند سکوت، خاک خورشید و... است.

روح اله سهرابى پیشتر در خصوص این کتاب گفته بود: پیش بینى واکنش مخاطب در خصوص این رمان برایم سخت است اما آنچه مى توان حدس زد اینکه بازخوردها نسبت به این کتاب حد وسط نخواهد داشت و مخاطبینش یا کاملا همراه و یا کاملا مخالف خواهند بود. البته مطمئن هستم تعداد موافقان بسیار بیشتر خواهد بود. این رمان در بازه  زمانى حدود ده سال تألیف شده است که شرایط، فضاها و لحظه هاى خاصى از یک جهان جنگلى را به تصویر مى‌کشد.

مسئولین موسسه انتشاراتی داستان معتقدند: فضای حاکم بر رمان تراژدی اسبى که ایستاد فضایى کاملا بکر، عمیق و تکان دهنده است که پیشتر مخاطبین کمتر چنین رمانى را مطالعه کرده اند و بى‌تردید خوانندگان این رمان با یک غافلگیری محض مواجه خواهند شد.

با توجه به زبان صریح و تند سهرابى در بیان برخى مسائل اجتماعى و انسانى که در اثر سینمایى‌اش، «خاکستر و برف» و سریال در حال پخش «آرام مى‌گیریم» نیز از او دیده‌ایم، به نظر مى رسد رمان «تراژدى اسبى که ایستاد» نیز واجد چنین پرداخت و لحنى باشد.

«تراژدى اسبى که ایستاد» توسط انتشارات داستان منتشر شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین