کد خبر: ۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
سامانه اطلاع رسانی پارک ملی لار در غرفه محیط زیست استان تهران با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و ناصر مهردادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران رونمایی شد.
ناطقان: آرش جعفریان مدیرعامل انجمن دیدبان طبیعت و اجرا کننده سامانه اطلاع رسانی پارک ملی لار در مورد این سامانه اظهار کرد: اطلاع رسانی جامع طبیعت، تاریخ، قوانین حیات وحش، بافت گیاهی و فرهنگ سازی از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار سامانه پارک ملی لار در کشور رونمایی می‌شود گفت: این سامانه وب‌سایتی است که روی همه دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت دارند قابل اجراست.

مدیرعامل انجمن دیدبان طبیعت اظهار کرد: از طریق این سامانه اطلاع رسانی بر خط در مورد پارک ملی لار به عموم مردم صورت می‌گیرد. این یک پایلوت است و امکان اجرایی شدن آن برای کلیه پارک‌های ملی کشور وجود دارد.

جعفریان افزود: در این سامانه امکان قرار دادن مدیا، عکس و فیلم وجود دارد و در حال تکمیل است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین