کد خبر: ۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در آزادراه تهران-قم، مصدومیت دو نفر را در پی داشت.
ناطقان:وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه برخورد دو دستگاه خودرو سواری در آزادراه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 50 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:56 روز گذشته خود را به آزادراه تهران-قم(مسیر جنوب به شمال)، بعد از فرودگاه امام خمینی(ره) رساندند.

محسن صمدی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 و یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر شدت این برخورد، خودرو پژو 405 به حالت واژگون در حاشیه خاكی آزادراه قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: در این حادثه سرنشینان خودرو پژو 405(یک مرد 30 ساله و یک خانم 25 ساله) در خودرو محبوس شده بودند که قبل از رسیدن آتش نشانان، با کمک رانندگان خودروهای عبوری به خارج از خودرو انتقال یافتند.

فرمانده آتش نشانان افزود: نیروهای آتش نشانی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، قطع جریان برق هر دو خودرو و ایمن سازی، هر دو سرنشین که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

صمدی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از نبود نشتی در خودروها و ایمن کردن محل حادثه، هر دو خودرو را برای بررسی علت برخورد تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین