کد خبر: ۶۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هیچ بازیکنی کم‌فروشی نمی‌کند چون بازیکنان پاک هستند.
ناطقان: فرزاد حاتمی درباره پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: پس از اینکه بازی به دلیل بارش برف لغو شد، تمرینات‌مان را در تهران و در شرایطی که باد شدیدی می‌وزید، انجام دادیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و خدا را شکر می‌کنم، تمرینات ما جواب داد.

وی افزود: 3 امتیاز بازی با سیاه‌جامگان برای ما حیاتی بود چون باید فاصله‌مان را با استقلال و پرسپولیس حفظ می‌کردیم. استقلال به خاطر پیروزی‌های چند هفته اخیر خوب بالا آمده بود. ما روی کاغذ شانس قهرمانی داریم و اصلا! ناامید نیستیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه خداداد عزیزی و مدافع سیاه‌جامگان اعتقاد دارند که او پیش از به ثمر رساندن گل دوم، بینی محمدرضا خانزاده را شکسته، گفت: اگر اتفاقی هم افتاده باشد، عمدی نبوده است. من توپ را محکم زدم و خانزاده پشت سرم قرار داشت. اصلاً متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد

حاتمی در واکنش به بحث کم‌کاری رضا شربتی، مدافع سیاه‌جامگان روی گل دوم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برخی‌ها دوست دارند داستان‌های عجیبی ایجاد کنند. هیچ بازیکنی کم‌فروشی نمی‌کند چون بازیکنان پاک هستند. بازیکن آبرو و حیثیتش را بی‌جهت با این کارها از بین نمی‌برد. بازیکن سیاه‌جامگان نمی‌توانست از آن زاویه، توپ را که با سرعت به سمت دروازه رفت، بگیرد. او اصلاً کم‌کاری نکرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین