کد خبر: ۶۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ۲۰ اسفندماه اعلام شد
ناطقان: از سوی روابط‌عمومی آستان سیدالکریم(ع)، زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اعلام شد.

بنا بر این گزارش؛ زمان ثبت‌نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف از روز جمعه 20 اسفندماه تا تکمیل ظرفیت (300 نفر) تعیین شده است و با توجه به اینکه این ثبت‌نام صرفاً به صورت اینترنتی، بدون قرعه‌کشی و نهائی است، امکان ثبت‌نام حضوری نخواهد بود.

 متقاضیان شرکت در این مراسم روحانی می‌توانند در زمان تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به نشانی www.abdulazim.com مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مراسم اعتکاف ویژه برادران، همه‌ساله هم‌زمان با ایام‌البیض (13، 14 و 15 ماه رجب‌) در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با برنامه‌های متنوع مذهبی و با حضور سخنرانان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین